Možnosti dopravy a platieb

Kategórie
 
 
 
 
 
Obľúbené produkty
Wishlist (zoznam želaní) je prázdny
 
 
 

Informácie o dopravách a platbách

Doprava v rámci SR a ČR zadarmo ak cena objednávky dosiahne, alebo prekročí 150€

Cena prepravy 5€ v prípade dobierky a 4€ platba vopred.

Tovar, ktorý máme na sklade, odosielame v ten istý deň s tým, že Vám bude doručený na nasledujúci pracovný deň. (vyššie uvedené platí, ak bol tovar objednaný v pracovný deň do 14:00 a adresa doručenia je v Slovenskej republike)

Zásielky posielame kuriérom - prepravnou spoločnosťou DHL  alebo GEIS 

 


Výhody doručenia kuriérom:
- expresné doručenie zásielky priamo k Vám - do ruky
- telefonická a emailová avizácia
- vodič Vás bude ráno o doručení telefonicky informovat
- môžete si zmeniť adresu doručenia
- už žiadne čakanie na pošte
- sledovanie zásielok

Na výber máte dva spôsoby platby:

DOBIERKA (COD = cash on delivery = dobierka)

Odovzdanie tovaru / platba:
Tovar Vám bude odovzdaný voči platbe v hotovosti. Žiaľ zatiaľ kuriér nie je vybavený terminálom aby sa dala platba realizovať bezhotovostne – kartou.
Platíte presne takú sumu aká bola uvedená na potvrdení objednávky.
Kuriér Vám okrem tovaru dá aj potvrdenie o prevzatí platby.

PLATBA VOPRED

Pomocou predfaktúry:
Po prijatí Vašej objednávky ak ste si vybrali platbu vopred Vám v ten istý pracovný deň vystavíme predfaktúru na zálohovú platbu. Túto elektronicky pošleme na e-mail uvedený v kontaktných údajoch s tým, že tovar Vám pošleme až po nabehnutí fakturovanej sumy na náš účet. Pre ľahkú identifikáciu platby uvádzajte ako variabilný symbol číslo predfaktúry.
Odosielanie tovaru:
Tovar posielame kuriérom na Vašu adresu v deň nabehnutia platby na náš účet po jej spárovaní s predfaktúrou (dôležitý je správny variabilný symbol).

Prevzatie tovaru:
Ešte za prítomnosti kuriéra si prezrite zabalenie zásielky. Obal musí byť nepoškodený prelepený páskou s logom A-Z STROJ. Tu je vzor
 
V prípade, ak je obal poškodený, treba zásielku rozbaliť a skontrolovať ešte za prítomnosti kuriéra. Ak obsah nezodpovedá objednávke, alebo je tovar poškodený treba spísať s kuriérom reklamačný protokol. Tovar posielame poistený a v prípade poškodenia obalu za chýbajúci obsah, alebo za poškodenie tovaru zodpovedá prepravná spoločnosť. Toto je rozhodujúci bod pre následnú reklamáciu nekompletného, alebo pri doprave poškodeného tovaru. 

Čo nájdete priložené k tovaru:
Návod na použitie, záručný list - ak sa s tovarom dodáva a nie je súčasťou návodu, dodací list a faktúru s uvedeným spôsobom platby.

Osobné prevzatie

Ako sa k nám dostanete?

Pri jazde autom:

naše sídlo je cca 150 m od vyústenia Trenčianskej na Bajkalskú (oproti je LIDL a DRUTECHNA). Pri jazde po Trenčianskej v smere na Bajkalskú treba odbočiť vpravo na naše parkovisko vedľa predajne (ihneď za trolejbusmi zvyčajne parkujúcimi na konečnej)

Pri využití MHD:

Trolejbusmi č. 207 a 209 sme na konečnej zástavke - Mliekarenská

Autobusmi č. 66, 74 a 98 vystúpiť na Mliekarenskej.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia